Heb je weleens een kroketje gekocht tijdens een voetbalwedstrijd in de Eredivisie, cola besteld op een terras of achter de bar gestaan in een kroeg of kantine? Dan ben je vast de systemen van Twelve tegengekomen, want zij ontwikkelen betaaloplossingen voor elke branche.
Consistente gebruikservaring
Maar hoe zorg je er nu voor dat al deze betaaloplossingen eenzelfde stijl hanteren en per oplossing een consistente visuele en interactieve gebruikservaring krijgen? Dat was de vraag waarmee Twelve bij ons kwam.
In kaart brengen
Door middel van wekelijkse meetings met de product owner en developers van Twelve zijn er binnen korte tijd grote stappen gemaakt met het in kaart brengen van de verschillende oplossingen en bijbehorende features.
Tegelijkertijd werd er een stijl ontwikkeld waarbij de focus zat op flexibiliteit en werd er een design system ontworpen die voor de huidige (en toekomstige) betaaloplossingen te gebruiken is.
De volgende stap
Per meeting werd er gekeken naar wat de beste volgende stap zou zijn met betrekking tot de features en onderdelen die we uit zouden werken. Hierdoor was het duidelijk wat er stond en waar het naartoe ging en kwamen we niet voor verrassingen te staan.
De basis staat nu en van hieruit kunnen de developers van Twelve aan de slag met de ontwikkeling van de verschillende systemen die ze aanbieden.